Philips 32PFH5500/88 40PFH5500/88 48PFH5500/88 REVIEW & Pret

User avatar
dan
Posts: 424
Joined: 11 Sep 2013, 01:43

Philips 32PFH5500/88 40PFH5500/88 48PFH5500/88 REVIEW & Pret

Post by dan »

Probabil coletul a fost trimis direct la Philips.
rzzv93
Posts: 49
Joined: 01 Dec 2015, 22:13

Re: Philips 32PFH5500/88 40PFH5500/88 48PFH5500/88 REVIEW &

Post by rzzv93 »

Nu, a fost trimis la Depanero. Am primit inclusiv mail cand a ajuns la ei si ca va fi trimis la Philips (asta vineri dupa amiaza). Iar luni am primit mesaj de la Depanero ca e gata si l-au trimis inapoi la mine. Si fusese trimis tot de la ei, nu direct de Philips, inclusiv scotch-urile si hartiile de reparatie erau ale lor, nu ale Philips.
User avatar
dan
Posts: 424
Joined: 11 Sep 2013, 01:43

Philips 32PFH5500/88 40PFH5500/88 48PFH5500/88 REVIEW & Pret

Post by dan »

Sa vedem cat de operativi vor fi in cazul meu. Va anunt cand il trimit.
terraflorin
Posts: 4
Joined: 24 May 2016, 11:33

Re: Philips 32PFH5500/88 40PFH5500/88 48PFH5500/88 REVIEW &

Post by terraflorin »

Am luat si eu un Philips 32PFH5500 (acum imi dau seama ce mare greseala am facut) iniţial se restarta de două ori pe zi dar la ore diferite... acum după ultimul update versiunea QM 152 E 0.5 234 . 10 se restarta de două ori la început LA RÂND... acum după două zile se restartează o dată şi apoi se înnegrește ecranul (dacă sunt pe un canal TV cu titrare apare doar titrarea jos )...
Nu stiu ce televizor cauti, insa ar trebui sa vezi aceasta promotie. Seria UJ634V de la LG
Oare câţi ani avem de aşteptat până la un Update care să rezolve problema?? Bănuiesc că este ceva f f f GRAV dacă nu poate fi remediată în ciuda atâtor plângeri de ani de zile ale c umpărătorilor în privinţa (nu)SMART-urile Philips
terraflorin
Posts: 4
Joined: 24 May 2016, 11:33

Re: Philips 32PFH5500/88 40PFH5500/88 48PFH5500/88 REVIEW &

Post by terraflorin »

Văd că ultimele update-uri se ocupă cu alte chestii nu cu restartarea asta păcătoasă... măcar să întrebe dacă vrem sau nu... să fie o opţiune undeva unde să nu mai să se actualizeze şi nici să nu se mai restarteze ceva de genu


40pfh5500_88_fhi_ron.pdf
User avatar
dan
Posts: 424
Joined: 11 Sep 2013, 01:43

Re: Philips 32PFH5500/88 40PFH5500/88 48PFH5500/88 REVIEW &

Post by dan »

Banuiesc ca ai citit raspunsul lui rzzv93:
http://www.tvforum.ro/philips-32pfh5500 ... .html#p975

Probabil si la tine este vorba de ceva hardware. De ce nu incerci sa rezolvi cu un service?
rzzv93
Posts: 49
Joined: 01 Dec 2015, 22:13

Re: Philips 32PFH5500/88 40PFH5500/88 48PFH5500/88 REVIEW &

Post by rzzv93 »

Revin cu mai multe detalii. TV-ul a venit din service cu o crapatura sub zona unde scrie Philips - probabil a fost asezat pe acea zona care este sensibila plus cateva zgarieturi, asa ca am facut reclamatie si am primit banii inapoi pe TV. Spre norocul meu, ieri TV-ul era pe stoc chiar in Crangasi la eMag, cu 150 lei mai ieftin decat il luasem eu in decembrie si cu tastatura K400 Plus cadou, asa ca nu am ezitat si mi-am cumparat acelasi tv nou, cu cadoul si cu 150 lei ramasi in portofel (daca exista un alt tv cu Android de 80cm diagonala as fi luat altul, dar asa am ramas la acelasi).
Bun, acesta e impecabil, merge perfect, nu se restarteaza, nu face figuri wi-fi-ul, practic nu are problemele celuilalt inainte de a fi trimis in service. Nici celalalt nu mi-a mai facut figuri de cand a venit din service pana l-am dat si am luat banii inapoi pe el. Tastatura pe care am primit-o cadou la cel nou este geniala, poti umbla pe tv extrem de usor fara telecomanda, ca pe un calculator aproape. Apropos, găsești LG 43UJ634 la preț promoțional.
In concluzie, cei care aveti probleme cu restarturi si wi-fi, direct la garantie cu ele, altfel o sa va para rau cand or sa iasa din garantie pentru ca nu e din cauza softului.
Si la TV-ul nou am facut update la ultimul soft aseara si este totul in regula. (el venise cu softul din iulie 2015 sau ceva de genul)
Acum, pt cei care le trimiteti in service, nu acceptati sa le primiti inapoi zgariate/lovite, etc, chiar daca functioneaza perfect. Eventual faceti poze TV-ului inainte sa-l trimiteti pt a avea dovada clara ca inainte era impecabil si dupa ce a venit nu (daca e cazul).
Inca nu-mi vine sa cred ca am stat atatea luni cu TV-ul ala si mi-am facut atatia nervi cand fix acelasi model poate fi extrem de placut, fara probleme, fara 10 minute in care sa-l injuri ca nu porneste si se tot restarteaza..
P.S. Vad ca si astazi este tot la 1200 lei la eMag + cadou tastatura. Eu l-am luat pe ideea ca daca are si asta probleme nu mai stau sa-l trimit in service, ci il returnez si cer altul pana nimeresc unul fara probleme. Dar se pare ca asta nu are probleme.
terraflorin
Posts: 4
Joined: 24 May 2016, 11:33

Re: Philips 32PFH5500/88 40PFH5500/88 48PFH5500/88 REVIEW &

Post by terraflorin »

Înainte de ultima actualizare am reuşit să am o perioadă în care nu se restarta (sau foarte rar odată la câteva zile) - totu cu wifi oprit şi cu un fir LAN în spate... acum dau vina pe ultimul update nu cred că e o problemă de hardware pt că am wi-fi în continuare oprite, am oprit Internetu şi tot restart la fiecare pornire plus ecran negru la repornire care dispare dacă schimb ceva din telecomandă
rzzv93
Posts: 49
Joined: 01 Dec 2015, 22:13

Re: Philips 32PFH5500/88 40PFH5500/88 48PFH5500/88 REVIEW &

Post by rzzv93 »

Din cate am înțeles modulul wireless provoacă simptome ciudate, nu are importanta ca e oprit sau nu din soft, el fizic exista acolo oricum. Și eu cu softul anterior nu aveam restart uri asa dese, dar cu ultimul se restarta la fiecare pornire și nu-l mai suportam. Problema s-a dovedit a fi fost hardware, deoarece același TV, cu acelasi soft (ultimul), reparat, nu se mai restarta și Wi-Fi funcționa bine mereu. Acum aceeași poveste cu cel nou, nu se restartează, nu face figuri Wi-Fi, tot cu ultimul soft.
User avatar
dan
Posts: 424
Joined: 11 Sep 2013, 01:43

Philips 32PFH5500/88 40PFH5500/88 48PFH5500/88 REVIEW & Pret

Post by dan »

Da , asa este. Conectat sau nu , pe fir sau nu , un modul wireless defect (orice hardware defect) poate genera o serie de probleme.
Post Reply